W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Koronowo.

RSS

  IPR-ZP.271.4.5.2013                                                       Koronowo 2013-06-28        
 
     
   Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego  

 
            
          Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych   (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) informuję, że prowadzone przez Gminę Koronowo
z siedzibą w Koronowie przy ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Koronowo w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie  art. 93 ust. 1 pkt 4. Cena zaproponowana przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę  wynosi 10.031.040,00 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę znacznie niższą 5.065.935,00 złotych. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
                                                                                            BURMISTRZ KORONOWA
               
Wytworzył: Elżbieta Szalska
Data wytworzenia: 01.07.2013
Opublikował w BIP: Elżbieta Szalska
Data opublikowania: 01.07.2013 12:14
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.