W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Informacja o zamiarze zawarcia umowy w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych Nr postępowania ZP.271.1.31.2020

RSS

Informacja o zamiarze zawarcia umowy w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych
Nr postępowania ZP.271.1.31.2020
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)
 
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Koronowo
ul. Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo

2. Określenie przedmiotu zamówienie i wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości
i porządku na terenach gminnych, przystankach autobusowych, ścieżkach rowerowych,
na terenach grobów wojennych, cmentarzy wojennych oraz miejsc pamięci narodowej
w 2021 roku.

3. Szacunkowa wartość zamówienia:

284.437,50 zł netto, co stanowi równowartość 66.623,92 euro.
 
4. Nazwa i adres wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej  w Koronowie Sp. z o.o., ul. Al. Wolności 4,
86-010 Koronowo

5. Podstawa prawna i uzasadnienie wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 12) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: uPzp) (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

Uzasadnienie wyboru trybu z wolnej ręki:
Zamówienie w trybie z wolnej ręki zostanie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 uPzp przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. jednostkę sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych - Gminę Koronowo, osobie prawnej - Zakładowi Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o. (dalej: ZGKiM w Koronowie Sp. z o.o.), z uwagi na fakt iż spełnione zostały łącznie następujące warunki:
1) Gmina Koronowo sprawuje nad ZGKiM w Koronowie Sp. z o.o. kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie
na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;
2) ponad 90% działalności ZGKiM w Koronowie Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Koronowo. Przedmiotem działalności ZGKiM w Koronowie
Sp. z o.o. jest wykonywanie zadań własnych Gminy Koronowo, w tym w zakresie utrzymania czystości i porządku w Gminie;
3) Gmina Koronowo posiada 100% udziałów w ZGKiM w Koronowie Sp. z o.o., w spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
 
6. Planowany termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji zamówienia od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. -
12 miesięcy

7. Informacja o ogłoszeniu, o którym mowa w art. 66 ust. 2 uPzp.
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy nie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
         
                                                                              BURMISTRZ
                                                                                          /-/ Patryk Mikołajewski


 

Załączniki:

Opublikował w BIP:
Data opublikowania: 20.01.2021 12:56
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP:
Data opublikowania: 20.01.2021 12:55
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP:
Data opublikowania: 18.12.2020 13:31
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Maria Klapczyńska
Data wytworzenia: 18.12.2020
Opublikował w BIP: Maria Klapczyńska
Data opublikowania: 18.12.2020 13:26
Ostatnio zaktualizował: Maria Klapczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 20.01.2021 12:52
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.