przetarg nieograniczony
RSSZamówienie na: | remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Koronowo w roku 2008. |
---|---|
Stan zamówienia: | W trakcie rozstrzygania |
Numer sprawy: | |
Zamawiający: | Gmina Koronowo |
Tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
Wartość szacunkowa: | poniżej progów określonych art. 11 ust. 8 |
Termin składania ofert: | 05.03.2008 09:00 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w trybie przetargu nieograniczonego
na :
remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Koronowo w roku 2008.
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 29774 - 2008;
data zamieszczenia: 13.02.2008
ZAMAWIAJACY : Gmina Koronowo, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 052 3826400, fax 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie gminy Koronowo w roku 2008.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w ostatnich 3 latach, co najmniej 1 zamówienie na roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniają co najmniej 5 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym 1 pracownik nadzoru, posiadający wymagane przepisami ustaw - zwłaszcza ustawą Prawo budowlane - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
4) udzielą, co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty;
5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
6) przyjmują warunki umowy, w tym płatności określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do siwz.;
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.13 niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia :
- wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru),
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],
- oświadczenie że, Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. [na formularzu ofertowym];
- wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (rozpoczęcie i zakończenie w latach 2005 - 2007 ( co najmniej 1 zamówienie odpowiadające charakterowi zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg załącznika nr 2 ).
- dane pracownika nadzoru, który będzie uczestniczył w zamówieniu wraz potwierdzeniem posiadania wymaganych kwalifikacji w branży drogowej (załączyć uprawnienia)
- oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy. [na formularzu ofertowym];
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10.
Termin składania ofert: 05.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10..
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
projekt umowy
w trybie przetargu nieograniczonego
na :
remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Koronowo w roku 2008.
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 29774 - 2008;
data zamieszczenia: 13.02.2008
ZAMAWIAJACY : Gmina Koronowo, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 052 3826400, fax 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie gminy Koronowo w roku 2008.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w ostatnich 3 latach, co najmniej 1 zamówienie na roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniają co najmniej 5 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym 1 pracownik nadzoru, posiadający wymagane przepisami ustaw - zwłaszcza ustawą Prawo budowlane - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
4) udzielą, co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty;
5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
6) przyjmują warunki umowy, w tym płatności określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do siwz.;
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.13 niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia :
- wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru),
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],
- oświadczenie że, Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. [na formularzu ofertowym];
- wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (rozpoczęcie i zakończenie w latach 2005 - 2007 ( co najmniej 1 zamówienie odpowiadające charakterowi zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg załącznika nr 2 ).
- dane pracownika nadzoru, który będzie uczestniczył w zamówieniu wraz potwierdzeniem posiadania wymaganych kwalifikacji w branży drogowej (załączyć uprawnienia)
- oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy. [na formularzu ofertowym];
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10.
Termin składania ofert: 05.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10..
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
projekt umowy
Wytworzył: | Gmina Koronowo |
---|---|
Data wytworzenia: | 13.02.2008 |
Opublikował w BIP: | Elżbieta Szalska |
Data opublikowania: | 13.02.2008 13:22 |
Ostatnio zaktualizował: | Elżbieta Szalska |
Data ostatniej aktualizacji: | 06.03.2008 08:24 |
Liczba wyświetleń: | 28 |